dinsdag 12 september 2017

Leon de Lange nieuwe lijsttrekker D66 Weesp

Leon de Lange
De leden van D66 Weesp hebben Leon de Lange gekozen tot lijsttrekker voor de komende gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart 2018. Hij volgt hiermee Christian Zierleyn op, die gedurende 8 jaar zich heeft ingezet voor D66 Weesp, als lijsttrekker, als wethouder en als fractievoorzitter.
Leon de Lange is verheugd met zijn verkiezing tot lijsttrekker. Hij is met zijn gezin in 2013 in Weesp komen wonen nadat hij als projectleider de verbouwing van de Lutherse Kerk aan de Nieuwstad voor Dental Clinics had begeleid. “Ik ben toen Weesp nog beter leren kennen, we zijn verhuisd en wonen hier met veel plezier.” Leon de Lange: “Ik ben trots dat we met het volledige team de Lutherse Kerk een prachtige herbestemming hebben gegeven. Dit draagt bij aan de leefbaarheid en de uitstraling van ons historische centrum”. Leon de Lange is sinds 2009 lid van D66. Hij was commissielid van de landelijke werkgroep D66 Cultureel Ondernemen. In het dagelijks leven is De Lange onder andere zakelijk directeur van Ludwig en evenementenorganisator.
D66 Weesp werkt de komende periode samen met haar leden aan het verkiezingsprogramma. En de leden stellen via een stemprocedure de kandidatenlijst vast voor de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart 2018. Meer informatie hierover vindt u op www.d66weesp.nl.