zondag 10 januari 2021

23 januari D66 Weesp: nieuwjaar met Rob Jetten

Op zaterdag 23 januari 2021 is van 15.00-16.30 uur via Zoom iedereen die de lokale politiek in Weesp en omgeving een warm hart toedraagt van harte welkom. Pak er een kopje thee of een drankje bij, ontmoet D66ers zoals Rob Jetten, Attie Wang en Leon de Lange en praat bij over de ontwikkelingen in Weesp, in Amsterdam en landelijk. En wil je zelf bestuurlijk actief worden, lokaal in Weesp of in Amsterdam? Stel je vragen of maak een aparte afspraak om daar meer informatie over te krijgen. De bijeenkomst is digitaal via Zoom en wordt gemodereerd. Je kunt tijdens de bijeenkomst vragen stellen, live of via de chat.

15.00-15.30 uur Inloop en kennismaken
Saskia ter Kuile, fractievoorzitter D66 Weesp, heet iedereen van harte welkom en zit de sessie technisch voor.
15.30 – 15.45 uur Leon de Lange, wethouder van de gemeente Weesp voor onder andere de samenwerking met Amsterdam licht de stand van zaken van de bestuurlijke fusie met Amsterdam toe. Hoe ziet de toekomstige bestuurscommissie eruit en hoe kun je daaraan meedoen?
15.45 – 16.00 uur Attie Wang, de nieuwe voorzitter van de afdeling Amsterdam stelt zichzelf voor en licht de plannen voor de vereniging van D66 Amsterdam toe.
16.00 – 16.30 uur Rob Jetten, fractievoorzitter D66, over de speerpunten van D66 in het verkiezingsprogramma.

D66 Amsterdam nodigt je uit voor een Zoom bijeenkomst.
Topic: D66 Weesp – ledenbijeenkomst
Tijd: Jan 23, 2021 15.00 – 16.30 uur