vrijdag 27 augustus 2021

10 september met Boris van der Ham naar Wesopa

D66-leden uit Weesp en omstreken worden door Boris van der Ham van harte uitgenodigd voor de voorstelling OPSTAAN op 10 september om 20:30 uur in het theater City of Wesopa. Geef jezelf op via saskiaterkuile@hotmail.com, dan kun je toegang krijgen met korting.

Eindelijk mogen we weer naar het theater. OPSTAAN is een hartverwarmend muziekprogramma waarin we vieren dat we weer opstaan na een tijd van ellende. Boris van der Ham zingt met een vijfkoppige band nieuwe versies van klassiekers uit het Nederlandstalige repertoire. Van Wim Sonneveld, Jules de Corte tot Maarten van Rozendaal. Ook hoort u de wereldpremière van een aantal nieuwe nummers van hemzelf en van Jan Rot.

Elke avond heeft Boris een speciale gast, en op 10 september zal dat zijn: de vermaarde harpist Remy van Kesteren. Hij won in 2016 de Nederlandse muziekprijs, en treedt zowel op met concert als met popartiesten. Bandleider bij de voorstelling OPSTAAN is Bernd van der Bos, de afgelopen maanden te beluisteren en te zien was in Klassiekers met Simone Kleinsma (omroep Max).

Het wordt een bijzondere avond omdat deze avond in Wesopa ook live wordt opgenomen voor een live album dat in 2022 zal uitkomen. Het vorige album van Boris van der Ham ‘Niemand dan wij’ kreeg veel positieve aandacht op radio en tv, en op Youtube zjn de nummers als bijna een miljoen keer bekeken. Wees daarom getuige van de opmaat naar het nieuwe album. website: www.borisvanderhammusic.nl.