Ron Anches

Kandidaat-lijsttrekker D66 Weesp-Driemond

Weesp

Ron Anches is de kandidaat-lijsttrekker van D66 Weesp voor de gemeenteraadsverkiezingen van 16 maart 2022. Benoeming als lijstrekker vanuit D66 Amsterdam vindt plaats na afronding van de verkiezingstermijnen per juni 2021.
Ron is in Weesp bekend als voorzitter van FC Weesp. Hij heeft vanuit die functie ervaring met nabijheid van bestuur. Bij zijn bestuurlijk werk voor FC Weesp stelt hij de vragen en behoeftes van de leden steeds centraal. Hij is van plan om dit op dezelfde wijze te doen voor heel Weesp en Driemond. Ron Anches is een echte verbinder die van plan is om met andere bestuurders, zowel in Weesp-Driemond als in Amsterdam samen te werken vanuit gemeenschappelijke vertrekpunten. ‘Wat goed is voor de stad en voor de inwoners, dat verbindt ons’, aldus Ron.
Ron Anches werkt als district sales manager bij FedEx Express en is een expert op het gebied van logistieke vraagstukken. Hij woont in Weesp, is getrouwd en heeft 2 kinderen.

Meer van Ron Anches