Thijs Elderenbosch

Commissielid

Weesp

Thijs Elderenbosch is Lean Six Sigma Adviseur bij de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO). Vanuit die functie traint hij medewerkers van RVO en werkt hij aan het verbeteren van de werkprocessen en klantgerichtheid. Dit met als doel dat klanten van RVO zo goed en snel mogelijk geholpen worden.

Hiervoor werkte Thijs als kwaliteitsmedewerker bij de gemeente Baarn. Ook daar hield hij zich beter met het verbeteren van de (online) dienstverlening. De klantwens staat voor Thijs altijd centraal, of dit nu van een inwoner van een gemeente is of een ondernemer in Nederland.

Thijs is geboren Amsterdammer en getogen Weesper. Sinds 2010 woont hij in Aetsveld. Vanuit maatschappelijke betrokkenheid zat hij een aantal jaar in de MR van Daltonschool de Hobbedob. Tegelijkertijd zat hij in de GMR van scholenstichting Talent Primair, waarvan 2 jaar in het dagelijks bestuur.

Thijs is sinds 9 mei 2018 benoemd als lid voor D66 Weesp van de commissie Welzijn. Via deze weg iets kunnen beteken voor de mooie stad Weesp vindt hij een belangrijke drijfveer.

Welzijn en Sociaal Domein

Meer van Thijs Elderenbosch