Enquête Parkeerproblematiek

Enquête Formulier 20161104

• D66 Weesp wil graag weten in welke wijken en straten u de grootste parkeerproblemen ervaart. In dit formulier kunt u uw feedback geven. Waar zijn de problemen het grootst? Is het puur een kwestie van te weinig plekken voor bewoners, of spelen er nog andere zaken?
  • We staan aan het begin van een lang traject van het samen met bewoners en bedrijven in kaart brengen en op zoek gaan naar oplossing voor de parkeerproblematiek in Weesp. Toch willen we alvast een inkijkje krijgen over wat volgens u de beste oplossing zou zijn. In dit veld kunt u ons daarover vertellen.
  • Indien u met D66 Weesp in gesprek wilt gaan over de parkeerproblematiek in Weesp, dan kunt u hier uw naam opgeven en in de velden eronder uw adres, telefoonnummer of email adres. Dit is NIET VERPLICHT, dus u kunt deze velden ook leeg laten, maar we gaan graag het gesprek met u aan.
  • Als u een afspraak met een van onze fractieleden wilt maken om ter plekke te komen kijken, vul dan hieronder uw adres in.
  • Indien u het op prijs stelt als wij telefonisch contact opnemen over de parkeerproblematiek, dan kunt u hier uw telefoonnummer opgeven.
  • Indien u het op prijs stelt als wij via email contact opnemen over de parkeerproblematiek, dan kunt u hier uw telefoonnummer opgeven.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Laatst gewijzigd op 4 november 2016