Verkiezingsprogramma 2018 – 2022 D66 Weesp

In het verkiezingsprogramma 2018-2022 wil D66 Weesp de balans vinden tussen zelfredzaamheid en de verantwoordelijkheden die horen bij de Gemeente Weesp. Waarbij het ons gaat om alle Weespers, wat je achtergrond ook is. Wij staan voor een eerlijke, positieve politiek en gaan confrontaties niet uit de weg.
Het bestuur van de stad Weesp vraagt visie, bereidheid tot samenwerking en een netwerk om zaken ook daadwerkelijk voor elkaar te krijgen. De mensen van D66 Weesp hebben die kwaliteiten. Wij willen verantwoordelijkheid nemen voor de best mogelijke toekomst van onze stad: Plan A.

Wij staan voor Actief burgerschap. Aandacht voor onderwijs is één van onze kernpunten zowel landelijk als lokaal. Wij willen een stad waarin we Aardig zijn voor elkaar, waar iedereen ruimte heeft om mee te doen. Natuur en cultuur van Weesp moet Aantrekkelijk zijn, voor inwoners én voor bezoekers. En, wij willen met inwoners, ondernemers en partners van Weesp Alert zijn op kansen en mogelijkheden voor vervoer, economie en vitaliteit. Om dit alles te realiseren kiezen wij vóór de sterkste partner: Amsterdam. Samen staan we sterker. Samen krijgen we het voor elkaar.

Gepubliceerd op 15-01-2018 - Laatst gewijzigd op 22-11-2018